Ga de dialoog aan!

CRM, DM of tegenwoordig zelfs ‘Big Data”, allemaal termen die samenhangen met directe communicatie tussen leverancier en klant. Persoonlijker kunnen je communicatie op afstand haast niet maken als het geheel afgestemd is op de wensen van de klant. Maar het is ook best complex. De kunst is om het juiste product of dienst, op het juiste moment, aan de juiste doelgroep en dan ook nog eens via het het beste kanaal aan te bieden. En dat dan ook nog eens verdeeld tussen offline verkoop (via fysieke en persoonlijke verkoopkanalen als winkels, buitendienst, telemarketing of direct mail) of online verkoop (via websites, Facebook en andere social media).

Voor veel bedrijven is het een uitdaging om structuur aan te brengen en om alles goed te kunnen monitoren en meten. Maar een succesvolle dialoog bent met het in kaart brengen van wie zijn de klanten, wat hebben ze gekocht en voor welk bedrag en hoe vaak bestellen ze. iDetering is bij veel dialoog en CRM projecten betrokken geweest en kan u helpen bij het opzetten en uitbouwen van uw directe communicatie.

Zullen wij hierover eens 1-op-1 met elkaar communiceren? Bel, mail of kom langs! Laten wij contact hebben.